استفاده از درب ضد سرقت نئوکلاسیک برای خاموش کردن آتش در تهران

هنگام خرید درب ضد سرقت نئوکلاسیک به سیلندر قفل نگاه کنید.

علاوه بر خود درب ضد سرقت، سیلندر قفل قفل درب نیز کلید ضد سرقت است که توصیه می شود قفل ضد سرقت کلاس B به بالا را انتخاب کنید.

علاوه بر این، سیلندر قفل نیز به یک استوانه قفل کلید دو طرفه و یک سیلندر قفل اهرمی تقسیم می شود، تفاوت این دو سیلندر قفل در استفاده چیست؟ سیلندر قفل کلید دو طرفه به این معنی است که هم در داخل و هم در فضای باز نیاز به باز شدن و قفل شدن توسط یک کلید است که عموماً در مکان های اداری استفاده می شود؛ سیلندر قفل اهرمی برای قسمت بیرونی با کلید استفاده می شود و قسمت داخلی آن است.

باز و قفل شده توسط یک اهرم، که برای قفل کردن پس از ورود به اتاق راحت است، معمولاً برای درهای ورودی خانواده و درهای داخلی استفاده می شود؛ شما می توانید با توجه به نیاز واقعی خود انتخاب کنید که از کدام سیلندر قفل استفاده کنید.

درب

درب های ضد سرقت فولادی هورمن مجهز به سیلندرهای قفل ضد سرقت پیشرفته وارداتی از ایتالیا به صورت استاندارد می باشد.

کلیدهای دو طرفه و سیلندرهای قفل اهرمی را می توان انتخاب کرد میله های فولادی کربنی با استحکام بالا در سیلندرهای قفل تعبیه شده است.

سیلندرهای قفل دارای حفاظت ضد حفاری است و تعداد کلیدها می تواند تا 220 عدد برسد ده هزار عدد، به طور موثر سیلندر قفل را از آسیب دیدن توسط نیروی خارجی محافظت می کند، از باز شدن فنی، ایمن و قابل اعتماد جلوگیری می کند.

با پیشرفت علم و فناوری، خانواده های بیشتری به سمت انتخاب قفل های الکترونیکی گرایش پیدا می کنند، در مقایسه با قفل های مکانیکی سنتی، قفل های الکترونیکی هوشمندتر و راحت تر هستند و می توان با اثر انگشت و رمز عبور قفل را باز کرد و از مشکل فراموشی آوردن کلید جلوگیری می کند.

اما قیمت قفل های الکترونیکی بیشتر از قفل های مکانیکی است قفل های الکترونیکی برندهای مختلف نیز تفاوت های زیادی در فناوری و پیکربندی ماژول دارند.