مردی با شلنگ گاز ارغوان همسرش را خفه کرد

انتخاب یک اجاق گاز کار سختی به نظر می رسد – صدها گزینه، ویژگی ها و قیمت های مختلف. پس از ساعات طولانی حضور در اینترنت و در فروشگاه هایی که به دنبال بهترین هستند، بالاخره آن را خریداری می کنید، اما متاسفانه انتخاب شیلنگ گاز اجاق گاز به مشکل دیگری تبدیل می شود.

برای گاز مایع در سیلندرهای گاز، از یک نوع شیلنگ استفاده شد – لاستیک سیاه، که بدون ترفندهای غیر ضروری، با گیره به گیربکس و اجاق گاز وصل می شد.

شلنگ گاز ارغوان از نظر ظاهری بسیار شبیه به شیلنگ آب است، به جز علائمی که روی بدنه قابل مشاهده است. در این مورد، کفش انعطاف پذیر از یک ماده خاص، معمولا فولاد ضد زنگ، چاپ می شود و یک واشر در داخل عناصر اتصال قرار دارد.

با این حال زمان نمی ایستد و مدل های جدید اجاق گاز و بخاری ظاهر می شود. استانداردهای اتصالات جدید و ایمن گاز تغییر کرده است و فناوری شیلنگ گاز راه طولانی را طی کرده است.

در طول سال ها، مجموعه عظیمی از شیلنگ های مختلف در قفسه ها ظاهر شده است. غرفه های بزرگ در فروشگاه های سخت افزار مشکل دیگری ایجاد کرده است – انتخاب پیچیده تر شده است.

شلنگ

کاربر اکنون باید به طور مستقل تصمیم بگیرد که به کدام شلنگ نیاز دارد، مواد، بست و حتی طول را انتخاب کند. با قیطان یا بدون قیطان؟ نوع دم؟ رنگ؟ یا نه؟ کدام بهتر است: تولیدی ما یا خارجی؟

برای اتصال وسایل گازسوز (به عنوان مثال اجاق گاز) با سیلندر از دو نوع عنصر اتصال سیستم گاز استفاده می شود که معمولاً به آنها شیلنگ گاز می گویند:

یک بند گازی انعطاف پذیر، همچنین یک خرچنگ گازی فلزی ژله ای است، همچنین یک راه راه است، همچنین یک شیلنگ راه راه است.

استفاده از شیلنگ های مناسب برای برنامه های وسایل گازسوز غیرممکن است، این برخلاف تمام مقررات ایمنی است.

بنابراین بیایید تصور کنیم که به فروشگاه می روید و تعداد بی پایانی از گزینه های مختلف را می بینید. به نظر می رسد که با انتخاب یک صفحه واقعا ساده تر بود – به نظر می رسد که امروزه فقط تنبل ها شلنگ تولید نمی کنند.

و در واقع، همه چیز به این سادگی نیست. در فرآیند تولید شیلنگ های گاز، شرکت ها با شرایط مختلف هدایت می شوند، از فن آوری های مختلف استفاده می کنند: شیلنگ ها در مواد، ویژگی ها، عمر مفید، اندازه ها متفاوت هستند.