خوردن کلوچه خرمایی محلی در انگلستان اجباری اعلام شد

سال ها اعتقاد بر این بود که کلوچه خرمایی محلی سالم ترین گزینه رژیمی است با این حال، ما می دانیم که آنها مواد مغذی ارزشمندی را فراهم نمی کنند و برای ارضای هوس های شیرین اشتها آور نیستند.

خوردن هرازگاهی یک میان وعده شیرین مطلقاً ایرادی ندارد، اما توجه داشته باشید که اکثر برندهای کلوچه در حال حاضر مملو از شکر و مواد نگهدارنده هستند که از نظر تغذیه ای نامناسب هستند.

همانطور که در راهروهای سوپرمارکت قدم می زنیم و سعی می کنیم بفهمیم چه چیزهایی را باید در سبد بیندازیم، ممکن است به این لیست از رایج ترین بیسکویت های موجود در فروشگاه های بزرگ اسپانیا فکر کنیم.

اگرچه هنوز به خوبی شناخته نشده است، آرد تف فواید سلامتی زیادی دارد درست است که برخی از کلوچه ها بهترین راه برای معرفی آن به رژیم غذایی نیستند.

با این حال، آنها به دلیل ارزش غذایی خود یکی از بهترین ها محسوب می شوند.

کلوچه

مواد تشکیل دهنده “آرد تف (55%)، روغن آفتابگردان اولئیک بالا (20%)، شیرین کننده، فیبر پروبیوتیک، بی کربنات آمونیوم، صمغ زانتان، نمک، شیرین کننده و آرد برنج است.

از نظر ارزش غذایی، در هر 100 گرم بیسکویت تفانی، 56 کالری، 2 گرم چربی، 5 گرم کربوهیدرات و 7 گرم شکر پیدا می کنیم احتمالاً یکی از مارک های کم کالری است.

کلوچه های کره ای در این دسته بندی کلاسیک هستند با این حال، پیدا کردن یک برند با مواد اولیه مناسب دشوار است Walkers آن را پس از چندین سال حضور در بازار دریافت می کند.

مواد تشکیل دهنده آن آرد گندم، کره (32%) (شیر)، شکر و نمک می باشد.

شیرینی کوتاه کره خالص واکر می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم بیسکویت باشد، به شرطی که فقط یک عدد بخوریم هر بیسکویت (19 گرم) دارای 100 کالری، شش گرم چربی و سه گرم شکر است.