پیدا شدن چراغ مطالعه گیره ای که درون آب نور می دهد

هنگام مطالعه قبل از خواب، باید از چراغ مطالعه گیره ای برای خواندن برخی از کتاب‌ها مانند داستان یا رمان را انتخاب کنید و برای لذت بردن آنها را بخوانید.

هر زمان که در حال مطالعه هستید، در حال ایجاد یک خاطره جدید هستید بنابراین می توانید عضلات حافظه خود را تمرین دهید و هوش ذهنی را بهبود ببخشید.

مطالعه با چراغ مطالعه به مغز شما اجازه می دهد فعال بماند و میزان پیری ذهنی در بزرگسالان را کاهش می دهد خواندن نواحی متعددی از مغز شما، از جمله قشر گیجگاهی چپ را که با دریافت زبان مرتبط است، بیدار می کند.

علاوه بر این، مطالعه برای بیمارانی که از بیماری های مرتبط با مغز رنج می برند نیز توصیه می شود.

از همه مهمتر، خواندن آنچه را که نظریه ذهن نامیده می شود، بسیار بهبود می بخشد نظریه ذهن را می‌توان چیزی دانست که می‌تواند انسان‌ها را به خواسته‌ها، عقاید و مقاصد دیگران بفهماند.

به عبارت دیگر، خواندن کتاب با چراغ مطالعه به ما این فرصت را می دهد که خودمان را جای دیگران بگذاریم در واقع، اکثر افرادی که مراسم خواندن قبل از خواب دارند، نسبت به همتایان خود که کتاب ندارند، دلسوزتر هستند.

در طول کار در طول روز، ممکن است لازم باشد زمان زیادی را صرف اسکن یا اسکن متون روی تلفن همراه، لپ‌تاپ یا تبلت خود کنید.

اما مطالعه قبل از خواب ممکن است تجربه متفاوتی برای خواندن باشد زیرا لازم نیست آن را در اسرع وقت انجام دهید.

شما می توانید هر کلمه و جمله را دقیق بخوانید و می توانید به عقب برگردید آن قسمت های قدیمی را با دانش جدید و تازه خود بازخوانی کنید اجازه دهید تخیلات خود را بدون هیچ مزاحمتی وحشی کند.

خواندن کتاب قبل از خواب یک فرآیند آرام و متفکرانه است و گم شدن در کتاب قبل از خواب واقعاً بهترین شکل آرامش است.

جدا از آن آرشیوهای کاری یا متن های مرتبط با شغل، مطالعه قبل از خواب به شما امکان می دهد اطلاعات جدید را جذب کرده و دانش خود را گسترش دهید هیچ محدودیتی برای انتخاب کتاب وجود ندارد.

شما می توانید داستانی یا غیرداستانی را انتخاب کنید، به شرطی که به آنها علاقه مند باشید.