پیدا شدن کفش فوتبال خیابانی که مربوط به انسان های نخستین بوده است

یکی از عناصری که باید هنگام انتخاب کفش فوتبال خیابانی خود در نظر بگیرید موقعیتی است که در زمین بازی می کنید در مورد فورواردها معمولاً چکمه های سبک می پوشند که با مواد سبک تر و با میخ های تیز یا بیضی شکل ساخته شده است.

در همین حال، هافبک ها به چکمه هایی با میخ های گرد و مواد نرم متوسل می شوند به این ترتیب آنها سهولت بیشتری در حرکت دارند و می توانند پا را بیشتر با توپ “احساس” کنند مدافعان و دروازه بان ها به دنبال ثبات هستند، بنابراین معمولاً از گل میخ های بلند و سخت استفاده می کنند.

انتخاب مناسب ترین نشانه برای شرایطی که در آن بازی می کنید و موقعیتی که در زمین بازی می کنید، تصمیم بسیار مهمی است شما باید آن را با آرامش و با بهترین اطلاعات موجود انجام دهید.

این در مورد انتخاب تصادفی، یا نگاه کردن به قیمت یا مدل نیست، بلکه انتخاب کفش مناسبی است که به شما کمک می کند از صدمات جلوگیری کنید و به شما امکان می دهد بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

آیرودینامیک، تعادل، چسبندگی و انعطاف‌پذیری… این فقط به عملکرد بهتر مربوط نمی‌شود، بلکه در مورد تضمین یک پایه ایمن‌تر است به اصطلاح “تنیس” یا “ورزش” نیز بخشی از فناوری کاربردی ورزش است
کسانی که معتقد بودند راحتی تنها دلیل پوشیدن کفش ورزشی در حین ورزش است در اشتباه هستند این یک نوع ابزار است که به طور خاص برای ورزش طراحی شده است استفاده از آن در میان فعالیت بدنی کلیدی در پیشگیری از آسیب است.

ایجاد بستر مناسب برای بدن روی پاهایمان کل وزن بدنمان را تحمل می کنیم بدیهی است که نوع کفشی که یک ورزشکار استفاده می کند عملکرد بدنی آنها را به خوبی مشخص می کند.

ورزش ها بر اساس اصول و مطالعات بیومکانیک ساخته شده اند.