فروش لامپ ال ای دی 9 وات در تهران ممنوع اعلام شد

برای مدت طولانی، بزرگترین نقطه ضعف لامپ ال ای دی 9 وات نوع نوری بود که تولید می کردند لامپ های سرد، خشن و فوق العاده روشن و صرفه جویی در مصرف انرژی فقط در ال ای دی های استریل وجود داشتند که گرما را از اتاق خارج می کردند.

با این حال، از زمانی که LED ها برای اولین بار وارد بازار شدند، همه چیز به طور قابل توجهی تغییر کرده است، و اکنون مجموعه عظیمی از لامپ های گرم و نرم سفید برای انتخاب وجود دارد.

علاوه بر این، یکی از شکایات عمده در مورد لامپ های صرفه جویی در مصرف انرژی مربوط به مدت زمانی است که طول می کشد تا آنها به اندازه کافی روشن شوند تا اتاق را روشن کنند.

این دیگر مشکلی نیست، زیرا LED ها و هالوژن ها بلافاصله روشن می شوند، اگرچه برخی از CFL ها هنوز چند دقیقه طول می کشد تا به حداکثر روشنایی برسند در هر صورت، دلایل زیادی برای تغییر از لامپ های سنتی به لامپ های ال ای دی وجود دارد.

سه عامل برای انتخاب لامپ ال ای دی مناسب وجود دارد: نوع، مقدار لومن و رنگ.

نوع: نوع لامپ کم مصرفی که استفاده می کنید تا حد زیادی با مکان و نحوه استفاده از آن تعیین می شود برای روشنایی عمومی و فضای باز، از چراغ های LED یا CFL استفاده کنید.

نورافکن ها و لوسترهای کریستالی از ال ای دی استفاده می کنند، در حالی که چراغ های کم نور از لامپ های ال ای دی یا هالوژن درجه B استفاده می کنند.
مقدار لومن: به طور سنتی، ما همیشه از وات برای تعیین روشنایی و قدرت تولید شده توسط لامپ های سنتی استفاده می کردیم.

با این حال، از آنجایی که لامپ‌های کم‌مصرف از وات کمتری برای کارکردن استفاده می‌کنند، وات دیگر روشی عملی برای اندازه‌گیری روشنایی نیست.

درعوض، خروجی لومن لامپ ها ایده دقیقی از روشنایی لامپ ال ای دی شما ارائه می دهد.