پیرزنی که استفاده از قابلمه چدن مارک mgs برایش آرزو شده بود

پختن غذا در قابلمه چدن مارک mgs نیاز به احتیاط دارد زیرا به سرعت گرم می شوند و ممکن است دست ها را بسوزانند با این حال، به سرعت خنک می شود در نتیجه، وقتی با قابلمه های چدن آشپزی می کنید، بچه هایتان را از آشپزخانه دور نگه دارید.

از آنجایی که قابلمه چدن به شوک حرارتی حساس هستند (به استثنای برخی از مارک های ظروف شعله ای و قابلمه چدن چینی عایق بندی شده با سیم فلزی)، هنگام گرم کردن آن ها بسیار احتیاط کنید.

اگر قابلمه چدن برای مدت طولانی تری تمیز نشوند، به احتمال زیاد قارچ در گلدان شروع به رشد می کند همچنین، اگر قابلمه چدن مرطوب را ذخیره کنید یا آنها را در مناطق مرطوب قرار دهید، مستعد رشد قارچ و کپک روی آنها هستند.

قابلمه چدن (لعاب دار) می توانند نگرانی های سلامتی را افزایش دهند خاک رس ذاتاً یک ماده متخلخل است ممکن است باعث کند شدن روند پخت و پز و عملکرد کمتر شود تمیز کردن یک قابلمه چدن خالص ممکن است در شرایط خاص چالش برانگیز باشد. در نتیجه، صنعت یک فرآیند لعاب بر پایه سرب ابداع کرد لعاب های پایه سرب در قابلمه چدن برای کاهش تخلخل، تمیز کردن آسان و همچنین بهبود عملکرد استفاده می شود.

با این حال، اگر لعاب به درستی فرموله یا پخته نشده باشد، سرب می تواند وارد غذا شود غذاها و نوشیدنی هایی که طبیعت اسیدی دارند مانند آب گوجه فرنگی، قهوه، چای، مرکبات می توانند احتمال مسمومیت با سرب را افزایش دهند.

علائم مسمومیت با سرب شامل کم خونی، آسیب به سیستم عصبی محیطی، نقایص مادرزادی و غیره است اطمینان حاصل کنید که قابلمه چدن را با برچسب “مطمئن سرب” خریداری می کنید، به این معنی که لعاب به درستی پخته شده است و سرب با غذا مخلوط نمی شود.