استفاده از دفتر پارچه ای برای رام کردن حیوانات وحشی

فضای داخلی دفتر پارچه ای از کاغذ دائولین سفید برفی به ضخامت 80 پوند ساخته شده است، با فاصله خطوط فوق العاده وسیع، نوشتن آسان بدون محدودیت، و می توان کل کتاب را صاف کرد، بنابراین حتی اگر یادداشت ها را برای مدت کوتاهی کپی کنید، احساس سنگینی نمی کنید.

مدت زمان طولانی. علاوه بر این، سازنده نیز با دقت طناب کتاب را طراحی کرده است تا بتوانید به سرعت به آخرین صفحه بروید.طراحی کلی بی عیب و نقص است.

آیا برای شما کسل کننده است که یک نوت بوک فقط یک فرمت واحد مانند خطوط افقی، خالی یا مربع دارد؟ 32 صفحه اول این محصول مربع هایی است که توسط قالب چاقو ترک خورده است و به راحتی بدون ابزار جدا می شود هر شکلی که بخواهید مشکلی ندارد به عنوان کاغذ یادداشت بسیار کاربردی است 64 صفحه وسط فاصله خطوط 7 میلی متر است خطوط افقی را می توان برای کپی کردن یادداشت های متنی استفاده کرد و 64 صفحه آخر در فرمت نقطه ای با قطر 0.3 میلی متر است که برای ابله سازی یا کشیدن جداول بسیار راحت است.

کاغذ قالبی برای چاپ است که صاف و مناسب برای انواع خودکار و جوهر می باشد در عین حال دارای سه فرمت مختلف صفحات داخلی است که در استفاده بسیار انعطاف پذیر است و نیازی به حمل چندین نوع نوت بوک ندارد که وزن آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.این مورد به کاربرانی که نیاز به فرمت های مختلف دارند توصیه می شود

طراحی این نوت بوک جدید و خاص است. ستون فقرات ساخته شده از آهنربا را می توان بر اساس نیاز کاربران آزادانه جدا کرد یا مرتب کرد. چه بخواهید کاغذ جدید را جایگزین کنید و چه یادداشت بردارید، بسیار راحت است فقط باید یک بسته مکمل جدید بخرید تا دوباره از آن استفاده کنید، مهم نیست چقدر می خواهید از آن استفاده کنید.

علاوه بر این، روکش این محصول از چرم مصنوعی ساخته شده است، لمس ضخیم و الاستیک آن فضای کلی را پایدارتر و ظریف تر می کند؛ علاوه بر این، پنج رنگ شامل مشکی، خاکستری، بنفش، آبی و قرمز وجود دارد. من معتقدم که می تواند نیازهای اکثر مردم را برآورده کند.