آمونیاک خوراکی در غذا موجب مسمومیت مشتریان یک رستوران شده است

صنعت گوشت در پاسخ به آنچه که به عنوان یک حمله ناعادلانه به یک محصول ایمن و سالم توصیف می‌کند، در تلاش است تا آگاهی را نسبت به سایر غذاهای حاوی آمونیاک خوراکی افزایش دهد به عنوان مثال، ترکیبات آمونیاکی به عنوان مواد خمیرکننده در محصولات پخته شده و به عنوان کنترل کننده اسیدیته در پنیر و گاهی اوقات شکلات استفاده می شود.

یکی از تولیدکنندگان، Beef Products Inc، از آن زمان تاکنون سه کارخانه را بیکار کرده است. یکی دیگر، AFA Foods، درخواست حمایت از ورشکستگی داد این خشم، که بسیاری از کارشناسان می گویند با عبارت “لغز صورتی” تقویت شده است، به نظر می رسد بیشتر در مورد نامطلوب بودن محصول باشد تا ایمنی آن.

بیل مارلر، یک وکیل برجسته ایمنی مواد غذایی گفت: «این یک مسئله بهداشتی نیست. “این یک موضوع “من از این موضوع عصبانی هستم” است با این حال، منتقدان به اصطلاح “غذای بزرگ” خاطرنشان می کنند که اگرچه “لغم صورتی” و آمونیاک موجود در آن ممکن است مضر نباشد، شوک مصرف کننده از حضور آنها به یک موضوع گسترده تر اشاره می کند.

میشل سایمون، وکیل سلامت عمومی و رئیس شرکت مشاوره نظارت بر صنعت Eat Drink Politics گفت: «تامین مواد غذایی مملو از انواع افزودنی‌های شیمیایی است که مردم درباره آن‌ها نمی‌دانند.

آمونیاک

گری آکوف، مدیر مرکز ایمنی مواد غذایی دانشگاه A&M تگزاس، در کنفرانس مطبوعاتی اخیر به میزبانی شرکت Beef Products گفت: “آمونیاک یک محصول غیرعادی نیست که بتوان آن را به غذا اضافه کرد” ما از آمونیاک در انواع غذاها در صنایع غذایی استفاده می کنیم. ”

شرکت Kraft Foods، که برندهای آن شامل کوکی‌های چیپس آهوی و پنیر Velveeta است، یکی از شرکت‌هایی است که از مقادیر بسیار کمی از ترکیبات آمونیوم در برخی از محصولات خود استفاده می‌کند. از مشخص کردن کدام محصولات خودداری کرد.

آنجلا ویگینز، سخنگوی کرافت، گفت: «گاهی اوقات نام مواد تشکیل دهنده پیچیده تر از آنچه هست به نظر می رسد وی همچنین خاطرنشان کرد که آمونیاک از نیتروژن و هیدروژن به طور طبیعی در گیاهان، حیوانات، آب، هوا و در برخی غذاها از جمله شیر وجود دارد.

ویگینز گفت که در تبدیل شیر به پنیر، مقدار کمی از هیدروکسید آمونیوم به کشت لبنیات شروع کننده اضافه می شود تا اسیدیته کشت کاهش یابد و کشت پنیر تشویق شود.