استفاده از شامپو هتلی ارزان برای رنگ کردن ساختمان

شامپو هتلی ارزان محصولاتی هستند که برای مدیریت آسان موها، بهبود ظاهر و احساس مو طراحی شده اند هدف اصلی نرم کننده ها کاهش میزان اصطکاک ایجاد شده روی تارهای مو در هنگام برس زدن یا شانه زدن است.

هنگامی که از نرم کننده های مناسب برای انواع مو استفاده می شود، می توانند تعداد نوک های مو را کاهش دهند و فولیکول های مو را تقویت کنند تا از آسیب جلوگیری کنند با این حال، برخی از افراد این تصور غلط را دارند که شستن موهایشان برای تمیز نگه داشتن و زیبایی آن کافی است در حالی که شستن مو بسیاری از آلودگی ها را از بین می برد، بدون استفاده از محصول حالت دهنده پس از شستن، موها خشک می شوند و روغن های طبیعی مورد نیاز برای سالم ماندن را از بین می برند.

شما می توانید به مشتریان خود توضیح دهید که یک راه درست و راه غلط برای استفاده از نرم کننده مو وجود دارد هنگامی که نرم کننده را روی موها می‌زنید، این کار با حرکات طولانی و مایع انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تمام رشته‌های مو پوشیده شده‌اند

آب حاصل از شامپو زدن به موها قبل از استفاده از نرم کننده ها فشرده می شود، بنابراین در طول استفاده از اثرات آن کاسته نمی شود. مقادیر زیاد آب باعث رقیق شدن نرم کننده ها و جلوگیری از خیساندن آن به فولیکول های مو می شود.

انواع مختلف تهویه مطبوع چیست؟بسته به نوع موی مشتری، ممکن است انواع مختلفی از نرم کننده ها را توصیه کنید در مرحله اول، انواع مختلف نرم کننده ها عبارتند از ماسک، نرم کننده عمیق، نرم کننده ترک و نرم کننده های شستشو. ماسک مو برای نفوذ عمیق به فولیکول های مو برای تامین پروتئین و رطوبت طراحی شده است همچنین موها را براق و زیبا می کند.

نرم کننده های عمیق یک انتخاب عالی برای موهای خشک یا آسیب دیده هستند. این محصولات حالت دهنده بیشتری برای موهای آسیب دیده ایجاد می کنند با این حال، آنها برای انواع موی معمولی توصیه نمی شوند زیرا حاوی روغن ها و امولسیفایرهای اضافی هستند که موهای سالم را سنگین کرده و ظاهری چرب به آن می بخشد.