قهوه ترک یک کیلویی بعد از افزایش میزان قاچاق آن به کشور خارجه باعث برشکستگی مغازه دارها شد

همچنین، به یاد داشته باشید که آنچه به قهوه ترک یک کیلویی خود اضافه می کنید می تواند تفاوتی در میزان سالم بودن نوشیدنی ایجاد کند. به جای مصرف خامه و شکر، سعی کنید تا دو قاشق غذاخوری شیر، جایگزین شیر یا نصف و نیم، و از ادویه ها و طعم دهنده های طبیعی شیرین اضافه کنید. سعی کنید ¼ قاشق چایخوری از مواد زیر را برای طعم بیشتر هم بزنید:

عصاره وانیل
هل
دارچین
پودر کاکائو
در حالی که قهوه بخشی لذت بخش از سبک زندگی شما است، عوامل دیگری نیز وجود دارند که تأثیر بیشتری بر سلامتی شما می گذارند، مانند خوردن یک رژیم غذایی متعادل، ورزش و حفظ وزن سالم. اما نوشیدن قهوه افزودنی لذت بخش به آن عوامل کلیدی سلامت است.

دستور پخت سریع و سالم قهوه
اسموتی لاته ادویه کدو حلوایی سرد
همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یک نوشیدنی با الهام از فصل بسازید. استفاده از کدو تنبل واقعی فیبر مفیدی را اضافه می کند.

1 فنجان قهوه
½ فنجان شیر دلخواه (مانند شیر بادام با طعم وانیلی شیرین نشده، شیر بدون چربی یا 1 درصد)
2 قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل (یا ½ قاشق چایخوری از هر دارچین، جوز هندی، زنجبیل و فلفل دلمه ای آسیاب شده)
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
½ فنجان کدو تنبل ساده کنسرو شده
4 تکه یخ
سعی کنید تا جایی که می توانید شکر اضافه شده را محدود کنید! اگر باید شیرین کننده اضافه کنید، شربت افرا خالص را به مقدار کم امتحان کنید – با 1 قاشق چایخوری شروع کنید.

ما از قوطی‌های Folgers که کمد پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایمان را پر می‌کردند، با لاته‌های جو دوسر، آب‌جوش‌های سرد و فراپوچینو فاصله زیادی گرفته‌ایم. برخی از ما هنوز در مورد نوشیدنی بسیار سودمند هستیم در حالی که برخی دیگر تشریفات مفصلی را انجام می دهند. چهارمین نوشیدنی پرطرفدار در کشور، قهوه است که در فرهنگ ما غرق شده است. فقط مقدار مناسب می تواند خلق و خوی ما را بهبود بخشد. بیش از حد ممکن است ما را مضطرب و پریشان کند.