انواع هودی گرم کن برای زمستان

هودی بی تی اس هنگامی که می خواهید گرم بمانید، یک کلاه زمستانی زیبا می تواند به حفظ دمای بدن شما کمک کند. کلاه های زمستانی یا فصل سرد نه تنها در سبک های مختلف موجود هستند، بلکه از انواع مختلفی از مواد ساخته می شوند. اکریلیک و پشم دو گزینه محبوب برای راحت نگه داشتن شما در هر محیط سرد و سرد هستند.

مواد برای کلاه های اکریلیک ساخته دست بشر است که از الیاف مصنوعی تشکیل شده است. کلاه های ساخته شده از این ماده ارزان هستند و معمولاً دستورالعمل خاصی برای شستشو ندارند.

واکس سفید،پوشیدن سر اکریلیک شکل خود را حفظ می کند، رنگ خود را حفظ می کند و در برابر لکه ها و چین و چروک ها مقاوم است. اکریلیک به خوبی تنفس نمی کند، بنابراین استفاده از کلاه ساخته شده از این ماده در محیط های گرمتر ممکن است باعث تعریق شما شود. با این حال، اکریلیک سبک وزن است و برای افرادی که واکنش های آلرژیک به پشم یا پوست حساس دارند، گزینه مناسبی در نظر گرفته می شود.

کلاه های پشمی از پشم گوسفند درست می شوند. این یک الیاف طبیعی است و نسبت به همتای اکریلیک خود به مراقبت بیشتری نیاز دارد. اگرچه پشم به طور کلی گرانتر از سایر مواد است، اما مزایای آن ارزش هزینه را دارد. پشم در برابر آب و همچنین در برابر رطوبت مقاوم است، به این معنی که فیبر به خوبی تنفس می کند و می تواند تعریق را از بین ببرد.

هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ، برای افرادی که به الیاف حیوانی مانند پشم حساسیت ندارند، این ماده می تواند شما را برشته نگه دارد و روی پوست بسیار نرم می شود اکریلیک و پشم هر کدام دارای خواص ایده آل برای یک کلاه زمستانی گرم هستند. ترکیب این دو ماده می تواند ثبات الیاف را ایجاد کند و عایق را افزایش دهد.

بسته به نسبت الیاف، کلاهی با مواد ترکیبی می‌تواند گرمای اضافی و قابلیت‌های فتیله‌ای پشم را حفظ کند و در عین حال مانند اکریلیک سبک و انعطاف‌پذیر بماند. کلاه هایی با مواد اکریلیک بالاتر کمتر مستعد جمع شدن هستند. کلاه هایی با محتوای پشم بیشتر، سر را از عرق در هر دو آب و هوای سرد و گرم نگه می دارند.

نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز،کلاه‌ها را می‌توان در هر سال استفاده کرد، اما استفاده از سرهای پشمی و اکریلیک خوب برای زمستان یا فصول ملایم‌تر مانند اواخر پاییز یا اوایل بهار عالی است. کلاه‌های اکریلیک و پشمی دارای سبک‌های مختلفی هستند، مانند کلاه‌های باقالی، کلاه‌هایی با لبه‌های گوش، کلاه‌های جوراب‌دار با لبه کوچک و کلاه‌های بیسبال. تنوع در این سبک ها می تواند شامل یک توپ کوچک پارچه بافتنی در بالای سر یا حتی آستر داخلی برای راحتی بیشتر باشد.

  • منابع:
    1. Types of Winter Clothing
  • تبلیغات: 
  1. تاثیر پالتو چرمی بلند در ظاهر بازیگران قدیمی
  2. نژاد عروسک روسی و محبوبیت آن بین بچه ها
  3. برای حفظ چرم از مواد شیمیایی فرآوری شده استفاده میشود
  4. ظاهری است که به دور از ابداع است و دهه‌هاست که به اشکال