کفش چرم کت که توسط رئیس جمهور به نفرات اول کنکور اهدا شد

وقتی به سراغ خرید کفش برای پاهای ظریف می رویم، چه پای دیابتی باشد یا هر نوع مشکل دیگری، متخصصان همیشه استفاده از کفش چرم کت را به ما توصیه می کنند، اما چرا؟ مزایای استفاده از این نوع کفش نسبت به نوع دیگر با مواد مصنوعی چیست؟

چرم یک ماده طبیعی است که انعطاف پذیرتر و نرم تر از هر ماده مصنوعی دیگری است، بنابراین با هر نوع پا و در نتیجه با هر نوع مشکلی که ما داریم سازگاری بسیار بهتری دارد.

چرم ماده ای تنفس پذیر، جاذب و متخلخل است که به پا اجازه تعریق و جذب عرق را می دهد و در نتیجه احساس شادابی و راحتی دائمی ایجاد می کند.

با توجه به این ویژگی ها دمای پا را حفظ می کند و در زمستان پاها را گرم و در تابستان خنک نگه می دارد.

چرم نرم تر و انعطاف پذیرتر از مواد مصنوعی مقاوم تر است اینها پس از ساعت‌ها استفاده به دلیل چین‌خوردگی‌های ناشی از راه رفتن طبیعی افراد، تمایل به ترک خوردن دارند.

اگر چرم را نیز با مواد مناسب تمیز کنید، ماندگاری بسیار بیشتری خواهند داشت.

کفش‌های چرمی معمولاً درزهای داخلی ندارند، بنابراین از ترک خوردن، زخم‌ها و تاول‌هایی که می‌توانند ایجاد کنند، جلوگیری می‌کنید.

چگونه چرم مصنوعی را از پوست حیوانات برای کفش تشخیص دهیم؟

این یک مشکل در هنگام خرید است، زیرا مصرف کننده می تواند با فروش محصولات بدلی مانند پوست های اصلی گیج شود برای جلوگیری از این امر، باید به بو و لمس توجه ویژه ای داشته باشیم.

در مورد اول، چرم مصنوعی رایحه‌ای می‌دهد که ما را به یاد پلاستیک می‌اندازد، در حالی که چرم بوی بسیار مشخصی دارد که به سختی می‌توان آن را با مواد دیگر اشتباه گرفت.

هنگام لمس مواد، می توان متوجه شد که چرم مصنوعی ساختار همگن تری دارد، در حالی که در پوست حیوانات می توانیم منافذ مشخصه را متمایز کنیم.

همانطور که می بینید، چرم با توجه به نیاز هر لباس، انواع مختلفی دارد.

ما آن‌ها را داریم که مقاوم‌تر، انعطاف‌پذیرتر، روشن‌تر هستند… و از سوی دیگر، چرم مصنوعی، که ماده اصلی جایگزین پوست حیوانات شده است.