نصب درب ضد صدا در باغ وحش باعث فرار چندین گونه شد

یکی ار کارشناس های درب ضد صدا اذحان کرد: «سلامت و ایمنی مدرسه بیشتر از کنترل دسترسی است، و من به هیچ وجه کنترل دسترسی را به حداقل نمی‌رسانم – این مهم است، اما سلامت و ایمنی مدرسه شامل موارد زیادی می‌شود».

گای بلیزنر، تحلیلگر ایمنی و امنیت مدرسه برای هیئت آموزش ایالت آیداهو، موافقت کرد که وقتی دریابید که چگونه پول را جمع آوری کنید، “همیشه موضوع نیازهای رقابتی است.”

بلیزنر گفت: «ما در حال حاضر با زیرساخت های قدیمی سروکار داریم. «ما تعداد زیادی بازسازی داریم که باید انجام شود. [تغییر قفل درها] به سادگی یکی دیگر از این لیست است و پول یک منبع محدود است.”

“همه اینها یک بالابر لجستیکی بزرگ است”
حتی اگر پول وجود داشته باشد، فهمیدن اینکه چگونه همه قفل های یک مدرسه یا چندین مدرسه در یک منطقه را عوض کنید، کار سختی است.

درب

اولری از مدارس نیوبدفورد گفت که مدارس K-12 “برای کارهای تعمیر و نگهداری قابل توجهی راه اندازی نشده اند.” چگونه می توانید 500 قفل در را جایگزین کنید؟ چقدر طول می کشد؟ و چقدر سریع می توانید این کار را انجام دهید؟ همه اینها یک بالابر لجستیکی عظیم است.»

کارشناسان امکانات مدرسه می گویند که این کار چیزی بیش از قرار دادن یک دستگاه قفل جدید روی یک در است. مدارس نیز ممکن است

نیاز به تعویض کل ساختار، از جمله در، چارچوب در و مجموعه قفل است، زیرا همه آنها باید سازگار باشند. نیروی انسانی مورد نیاز برای تعویض قفل صدها درب مدرسه و تعمیر و نگهداری برای زمانی که قفل ها می شکند و بسیار گران می شود را اضافه کنید.

اولری گفت که تعویض تمام قفل های کلاس درس در منطقه 12000 دانش آموزی او می تواند نزدیک به 2 میلیون دلار هزینه داشته باشد. او گفت که مدارسی از دوره های مختلف وجود دارد، بنابراین برخی از آنها قفل درهای کلاس دارند در حالی که برخی دیگر قفل ندارند. این ولسوالی به تازگی پروسه نصب قفل های جدید درب کلاس را آغاز کرده است.