مراقبت از گوشواره

مراقبت از جواهرات ضروری است زیرا مراقبت نادرست از جواهرات گرانبها می تواند به آنها آسیب برساند و به مرور زمان آنها را کدر و زنگ زده نشان دهد همچنین گوشواره طلا همه ما جواهرات مورد علاقه خود را داریم که دوست داریم هر روز در دانشگاه، محل کار یا مراسم روزمره به نمایش بگذاریم. از بین همه آنها، جواهراتی که بیشتر می پوشیم و خودنمایی می کنیم، جفت گوشواره است.

گوشواره زنانه سبک بی‌نقص می‌توانند کل ظاهر شما را، چه برای جلسه اداری و چه برای مهمانی آخر هفته، ایجاد یا خراب کنند. شما باید آنها را برای همیشه درخشان نگه دارید زیرا پیدا کردن یک جفت گوشواره مناسب آسان نیست.

مخصوصاً وقتی صحبت از طرح‌های گوشواره طلا می‌شود، پیدا کردن چیزی مد روز و مینیمال برای استفاده روزمره کار ساده‌ای نیست. زنان چندین بار از انواع گوشواره های طلا استفاده می کنند، اما وقتی زمان تمیز کردن آنها فرا می رسد، اغلب گیج می شوند.

چه لباس های مهمانی گرانبها و چه لباس های معمولی. گوشواره های طلای زیبای شما، ممکن است با استفاده روزانه یا حتی در حین ماندن در جعبه جواهرات شما به مرور زمان آسیب ببینند آنها می توانند لایه ای از عرق، چربی پوست، آرایش یا کثیفی را انباشته کنند که می تواند آنها را کسل کند و در نهایت درخشندگی خود را از دست بدهد. برخی از گوشواره های طلایی که به شدت آسیب دیده اند نیز می توانند باعث تحریک پوست شوند و همچنین می توانند خطر عفونت در لاله گوش را افزایش دهند. اما اصلا جای نگرانی نیست! هک های سریع و آسان زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید گوشواره های خود را تمیز کرده و دوباره درخشان کنید. بیایید در مورد نحوه مراقبت ماهرانه از گوشواره طلای خود صحبت کنیم.

طلا یک فلز گرانبها با ماندگاری طولانی است که اگر به درستی از آن مراقبت شود، می تواند برای سال ها ثابت بماند. گوشواره های طلای شما می توانند تا زمانی که نوه هایتان بزرگ شوند و شما می توانید آنها را در مراسم عروسی آنها هدیه دهید اما برای همین، باید مراقبت ویژه ای داشته باشید و هر چند وقت یکبار گوشواره های خود را تمیز کنید تا بدرخشید.

برای تمیز کردن گوشواره های طلا، مراحل زیر را دنبال کنید:
گوشواره های طلای گرانبهای خود را در محلول آب مخلوط با چند قطره صابون ظرفشویی ملایم به مدت حدود 30 دقیقه خیس کنید.
پس از خیساندن، سطح گوشواره طلای خود را با یک مسواک نرم به آرامی مسواک بزنید تا کثیفی از بین برود. به شدت مسواک نزنید.
گوشواره دخترانه فانتزی اگر روی گوشواره های خود نگین یا سنگی وجود دارد، هرگز نباید آن را محکم مسواک بزنید.
برای از بین بردن خراش های طلایی خود، از یک پارچه پولیش استفاده کنید تا آنها را صاف کرده و براق نگه دارید.
برای گوشواره های طلایی که به مرور زمان آسیب دیده یا کدر می شوند، توصیه می کنیم آنها را با کمک تمیزکننده های حرفه ای تمیز کنید. می توانید آنها را به یک جواهر فروشی ببرید.
گوشواره های طلای خود را ذخیره کنید
آنها را در مکانی تمیز و خشک دور از فلزات یا مواد شیمیایی دیگر نگهداری کنید. طلا می تواند با مواد شیمیایی واکنش داده و آسیب ببیند.

گوشواره طلا اصفهان همچنین آنها را از گرما و آب زیاد دور نگه دارید. برای نگهداری آنها از همان قاب ها یا جعبه های ارائه شده توسط جواهرفروشی یا فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. اگر در دسترس نیست، آنها را در یک جعبه پیچیده شده در یک پارچه نرم یا پنبه خشک نگه دارید. رنگ های طلایی مختلف را با هم مخلوط نکنید و نگه دارید.

طلای زرد را از طلای سفید دور نگه دارید همچنین، اگر گوشواره های طلای شما با الماس یا سنگ های قیمتی پوشیده شده است، مراقب نگهداری آن ها باشید. گاهی اوقات سنگ ها می توانند با سطح طلا تماس پیدا کرده و خراش ایجاد کنند. قبل از قرار دادن آنها در جعبه جواهرات خود پس از پوشیدن، عرق و لوسیون چسبیده به سطح را در صورت وجود تمیز کنید.

  • منابع:
    1. Taking Care of your Gold Earrings

 

 

  • تبلیغات:
  1. ظروف میناکاری که غذا را بسیار خوشمزه تر می کند
  2. 5 کسب و کاری که شما را ثروتمند میکند بشناسید
  3. با نگهداری از فرزند خود در منزل ثروتمند شوید
  4. پرده برداری از تجارت عجیب میلیاردی