قیمت روز نوار تست قندخون با تخفیف ویژه

بیماری دیابت یکی از انواع مشکلات متابولیکی می باشد که متاسفانه در چندین سال اخیر در سراسر جهان شایع شده است. بیماران دیابتی نیاز دارند تا قند خونشان را با استفاده از دستگاه گلوکومتر و تجهیزات جانبی آن مانند نوار تست خون به درستی کنترل کنند تا مشکلی در زندگی روزمره خود نداشته باشند. نوار تست قند خون در نمونه ها و برندهای مختلفی در فروشگاه ها موجود است. آخرین قیمت روز نوار تست قندخون را می توان از عرضه کنندگان برتر تجهیزات پزشکی استعلام کرد. انواع ست سرم خارجی نیز در این سایت موجود می باشد.

قیمت روز نوار تست قندخون با تخفیف ویژه

خرید عمده نوار قندخون در ملایر

خرید عمده نوار قندخون در ملایراحتمالا در بین دوستان، خانوده و آشنایان خود دیده اید که افراد در گروه های سنی مختلف دچار بیماری دیابت هستند.
این بیماری دارای دو نوع، یعنی دیابت نوع ۱ و دیابت نوع ۲ می باشد.بیماری دیابت بر اثر عوامل مختلفی نظیر ژنتیک، تغذیه ناسالم، افزایش سن و … رخ می دهد.
افرادی که دچار این بیماری هستند، انسولین در بدنشان ترشح نمی شود و یا به درستی کار نمی کند، بنابراین باید به طور مداوم قند خونشان را اندازه گیری کنند.

امروزه علم پزشکی پیشرفت کرده و متخصصین و طراحان، انواع دستگاه تست قند خون خانگی را همراه با نوارهای آن ساخته و بازارها عرضه کرده اند.خوشبختانه در کشور ما و در شهرهای بزرگ و کوچک همچون ملایر، انواع نوار گلوکومتر و دیگر تجهیزات پزشکی در نمونه های ایرانی و خارجی در فروشگاه های معتبر، برای بیماران دیابتی موجود می باشد.

خریدار لوازم پزشکیِ دیابتی می تواند با خرید عمده نوار قند خون جهت مصارف کلینیکی و یا خانگی، در هزینه های جانبی خود صرفه جویی کافی را داشته باشد.
خریدار باید به این نکته دقت کند که این نوارها را بر حسب دستگاه مورد نظر و از مرکز معتبر و رسمی تهیه نماید.

بازار عرضه با قندخون صادراتی

بازار عرضه با قندخون صادراتیاز نظر پزشکان و متخصصین، فردی که دچار بیماری قند خون است، باید میزان گلوکز خون خود را به طور مداوم و حتی چندین بار در روز بسته به نوع بیماری و شرایط بدنی خود، پایش و کنترل کند.
تست میزان قند خون، موجب می گردد تا فرد بتواند قند خون خود را در محدوده ای نرمال و طبیعی نگه دارد.اگر بیمار دیابتی، قند خون را با استفاده از دستگاه مربوطه، در موقعیت هایی مانند قبل و بعد از غذا و یا صبح به صورت ناشتا کنترل نکند، بالا رفتن و پایین آمدن میزان انسولین بدنش موجب عارضه های جدی دیگر همچون موارد زیر می گردد:

  • سکته های مغزی
  • بیماری ها کلیوی
  • از حال رفتن

نوار قند خون یکی از متعلقات دستگاه گلوکومتر می باشد. این نوار امروزه در کشورمان، با تلاش و همت متخصصین ایرانی توسط شرکت های معتبر و زبده، تولید و به بازارهای داخلی و خارجی روانه می گردد.در سال های اخیر، بازار نوار قند صادراتی ایرانی با رونق خوبی همراه است و این کالا به کشورهای همسایه در تناژهای مختلف ارسال می گردد.

لیست قیمت روز نوار گلوکومتر

لیست قیمت روز نوار گلوکومتر

قیمت نوار قندخون در بازار با نرخ های متفاوتی به دست مشتریان می رسد. پارامتر های مختلفی بر روی نرخ عرضه شده این وسیله موثر است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع برند و کارخانه سازنده
  • نوع بسته بندی نوار
  • میزان و تعداد نوار در هر بسته
  • نوع و کیفیت نوار
  • تولید داخل و یا وارد شده

برای آزمایش قندخون نیاز به نوار تست دیابت است. این نوار یکبار مصرف می باشد و باید حتما بعد از استفاده کردن دور انداخته شود.نوار تست قند خون از جنس پلاستیک می باشد و سطح آن بسته به نوع نوار با آنزیم های مختلفی پوشانده شده که این آنزیم ها با خون چکیده شده بر روی نوار واکنش نشان می دهد.

توجه داشته باشید که نوارهای تست قند خون نیاز به شرایط نگهداری مناسبی دارند. این نوارها را باید در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کرد و بعد از استفاه حتما درب جعبه به درستی بسته شود.
همچنین لازم به ذکر است که مدت زمان استفاده از نوارها بعد از باز کردن درب آن، بر روی جعبه درج شده است.

فروشگاه مرکزی تجهیزات پزشکی خانگی در کشور

فروشگاه مرکزی تجهیزات پزشکی خانگی در کشوردر چندین سال اخیر فروشگاه لوازم پزشکی خانگی در تمامی کشورهای جهان از جمله ایران دارای فعالیت های گسترده و مثمر ثمری جهت ارائه خدمات به بیماران می باشد. عرضه تجهیزات پزشکی خانگی امروزه به یکی از کسب و کارهای پررونق تبدیل شده است و هدف این فعالان در این حرفه، تأمین نیازهای بیماران جهت داشتن یک زندگی راحت تر و کنترل بیماری خود می باشد.

تجهیزات پزشکی خانگی وسایلی هستند که بیمار می تواند آن را در محل کار و یا در منزل استفاده کند.
از انواع مختلف تجهیزات و وسایل پزشکی خانگی که در فروشگاه ها موجود می باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اقلام ارتوپدی
  • تب سنج
  • تشک ضد زخم بستر
  • تشک برقی
  • تست قند خون
  • فشار سنج ها
  • ماساژورها
  • محرک الکتریکی اعصاب
  • ساکشن خانگی
  • ویلچر
  • انواع ماسک
  • اکسیژن ساز
  • انواع نبولایزر

فروشنده مدل های مختلف نوار کنترل دیابت

فروشنده مدل های مختلف نوار کنترل دیابت

فروشنده لوازم جانبی دیابت، انواع مختلف وسایل و تجهیزات مربوط به این بیماری اعم از دستگاه تست قند خون، نوار و سوزن های قند خون، جوراب های دیابتی و … را در ویترین محصولات خود دارد.

دستگاه تست دیابت در نمونه های مختلفی در بازار موجود می باشد و بر همین اساس مدل نوار کنترل دیابت بسته به نوع دستگاه متفاوت می باشد. مصرف کننده باید بر حسب دستگاهی که قند خون خود را با آن تست می کند، از فروشنده بخواهد تا نوار مخصوص را در بسته بندی های مطمئن به وی تحویل دهد. ست سرم وبست دارای کیفیت بهتری نسبت به سایر مدل ها می باشد.

به غیر از افرادی که دچار بیماری قند خون مزمن می باشند و یا از انسولین و داروهای مختلف همچون گلی بن گلامید و رپاگلیناید استفاده می کنند، زنانی که دچار دیابت بارداری هستند نیز باید در طول دوران حاملگی از تست قند خون استفاده کنند تا به خود و جنینشان آسیبی وارد نشود.

شرکت پخش نوار قندخون در پایتخت

شرکت پخش نوار قندخون در پایتختپخش نوار گلوکومتر در تهران که یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشورمان می باشد، توسط شرکت های معتبر در حال انجام است. فروشگاه آنلاین ما یکی از چند شرکت برتر و رسمی در زمینه پخش و عرضه نوار قندخون ارزان ولی با کیفیت می باشد که توانسته است به صورت آنلاین نیاز مشتریان کلینیکی و بیماران خانگی عزیز را به خوبی تأمین نماید.

در آخر این نکته را عنوان می کنیم که مصرف کننده قبل از استفاده از دستگاه تست قند خون و متعلقات آن باید حتما دست خود را با صابون بشوید و انگشتی می خواهد از آن خون بگیرد را با الکل به خوبی ضد عفونی کند تا میزان قند خون به درستی نمایش داده شود.