قیمت روز بهترین نوار تست قندخون حرفه ای در ایران

قیمت روز نوار تست قندخون در ایران را از فروشگاه لوازم جانبی دیابت دریافت کنید. نوارتست قند خون و سرنگ انسولین، وسیله ای بسیار کاربردی برای افراد دیابتی است. این محصول با بهترین کیفیت و تشخیص حرفه ای در ایران تولید و پخش می شود.قیمت روز بهترین نوار تست قندخون حرفه ای در ایران

خرید نوار تست قندخون برای بیماران دیابتی

در دنیا، سالیانه افراد بسیار زیادی به بیماری دیابت مبتلا می شوند. این بیماری بسیار برای سلامتی خطرناک است و اگر بیماران نتوانند آن را کنترل کنند، موجب خطرات جبران ناپذیری می شود.

کلیه ها یکی از اعضاء بسیار مهم در بدن هستند که دیابت بالا، سبب می شود صدمات جبران ناپذیری به این قسمت وارد شود.

در بعضی از شهرستان های ایران، همچون غرب استان اصفهان، گیاهی می روید به نام محلی کال که بسیار برای کنترل قند خون مفید است و اجازه نمی دهد قند خون به عدد های بالا برسد و تا حد زیادی، ان را کنترل می کند، بیماران دیابتی می توانند با استفاده از این‌گیاه اسرار آمیز، به کنترل بیماری خود کمک کنند.

خرید نوار تست قندخون برای بیماران دیابتی

افراد دیابتی، علاوه بر رعایت رژیم غذایی باید هر چند وقت یک بار از میزان قند خون خود مطلع شوند، تا بدانند وضعیت سلامت شان چگونه است. بیماران می توانند با خرید دستگاه و نوار تست قندخون، برای خود این امکان را فراهم کنند که در هر زمانی که احتیاج به آزمایش داشتند، به راحتی در منزل از حال و روز خود با خبر شوند.

بازار فروش نوار تست قندخون

سالیانه در دنیا افراد زیادی بر اثر تغذیه ناسالم دچار بیماری دیابت می شوند. دیابت یا همان قند خون، بیماری فوق العاده خطرناکی است که اگر میزان آن در بدن بالا برود، انسان نیازمند داروی انسولین می شود و اگر باز هم پیش روی کند، بیمار دچار صدمات جبران ناپذیری می شود که با هیچ دارو و جراحی قابل جبران نیست.

کمتر کسی دیده شده است که به بیماری دیابت دچار شود و پس از درمان، کاملا قندخونی نرمال را تجربه کند. چرا که اگر قند در بدن به میزان بالایی افزایش یابد، دیگر به حالت اولیه سلامت خود بر نمی گردد و نهایت کار این است که آن را کنترل کنند تا با تغذیه نا سالم مجدد میزان قند به بالا صعود نکند.

از ان جایی که متاسفانه بیماری قند در ایران بالا رفته است، به خصوص در افرادی که میانسال هستند، بازار فروش نوار گلوکومتر و دستگاه آن، بسیار داغ شده است.

بازار فروش نوار تست قندخون

بیماران دیابتی با توجه به دستوراتی که پزشک به ان ها می دهد باید مدام از وضعیت قند خود باخبر شوند. استفاده از دستگاه گلوکومتر و نوار تست آن باید طبق دستور العمل ها و نکاتی خاص انجام شود، چرا که کمی بی احتیاطی موجب نتیجه ی غلط در ازمایش می شود.

ما برای راهنمایی بهتر شما، به برخی از این نکات اشاره می کنیم.

  1. انگشتی که مورد تست قرار می‌ گیرد حتما باید تمیز باشد و قبل از انجام تست دست ها با اب و صابون شسته شوند
  2. قطره خون روی تست باید به اندازه کافی باشد تا نتیجه بهتری را بدهد
  3. انگشت را با الکل ضدعفونی نکنید
  4. برای جاری شدن خون، انگشتتان را فشار ندهید
  5. نوار تست خون تان، حتما تاریخ دار باشد

کافی است  هنگام ازمایش به نکات ساده بالا توجه کنید تا نتیجه ی مطلوب و دقیق تری را دریافت کنید.

حراج تجهیزات پزشکی در بازار ایران

حراج تجهیزات پزشکی در بازار ایران

در ایران به علت ساخت محصولات پزشکی، حراج تجهیزات پزشکی به وفور دیده می شود. زیرا هر محصولی که تولید داخلی باشد، به علت حذف واسطه ها و وارد نکردن مواد وقطعات اولیه از خارج کشور، قطعا قیمت تمام شده وسایل پزشکی برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه می باشد.

یکی از پر مصرف ترین و پرفروش ترین تجهیزات پزشکی، انواع نوار گلوکومتر است که برای بیماران دیابتی مورد مصرف قرار می گیرد. بازار نوار گلوکومتر نه تنها در ایران بسیار پر فروش و پر مصرف است بلکه صادرات نوار گلوکومتر نیز در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

کیفیت بالا و قیمت ارزان تجهیزات پزشکی در ایران، سبب شده است که تاجران و مصرف کنندگان خارجی توجه ویژه ای را به وسایل پزشکی نشان دهند و خواهان و خریدار این محصولات از کشور ما باشند‌.

تجهیزات پزشکی، جزو وسایلی هستند که برای بیمارستان ها و مطب ها بسیار مهم و حیاتی است. این محصولات بخاطر این که با سلامت انسان ها سر و کار دارد، تولید کنندگان در تلاش هستند تا بهترین کیفیت هارا وارد بازار کنند تا به سلامت انسان ها آسیبی وارد نشود.

میزان سود تجارت نوار تست گلوکومتر در کشور

تجارت از جمله شغل های پر در امدی است که  در امد های سرشاری را برای ان ها دارند. تجارت نوار تست قندخون سود بسیار زیادی را برای تاجران این محصولات داشته است، زیرا مصرف کنندگان بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا دارد.

میزان تولید و توزیع این دماسنج طبی ، با تلاش جوانان ایرانی به قدری رسیده است که علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، بازار صادرات فوق العاده خوبی را برای خود رقم زده اند.

باوجود تحریم های اخیری که کشورما را تحت فشار قرار داده است، ولی این مسئله سبب نشده است تا تولیدکنندگان دست از تلاش بردارند و با خط تولید های متفاوت نه تنها کشور را تامین می کنند بلکه با موفقیت صادرات نیز می کنند.

واردات نوار تست قند با کیفیت مناسب

واردات نوار تست قند با کیفیت مناسبصادرات و واردات محصولات از گذشته تا کنون در بین همه ی کشور ها مرسوم بوده است. واردات نوار تست قند ارزان از کشور های دیگر وارد ایران می شود که مورد نیاز پزشکان واستفاده بیماران دیابتی نوع یک است. دولت برای کمک به بیماران  دیابتی باوارد کردن ارز دولتی وارد کشور می کنند تا افراد مبتلا به قند تنها دغدغه مشکل جسمانی خود را داشته باشند و از نظر خرید محصولات مورد نیاز خود، نگرانی نداشته باشند.

میزان سود تجارت نوار تست گلوکومتر در کشور

قیمت نوار تست قند با توجه به شرکت سازنده و کیفیت ان ها، کاملا متفاوت می باشد. جدیدا نوار های تست قند با دستگاه های همان مارک ست می شوند و هر نوار مناسب یک دستگاه است که در بسته های ۵۰ و ۱۰۰ تایی به مشتریان عرضه می شود.

شرکت تولید کننده نوار تست قندخون در پایتخت

شرکت تولید کننده نوار تست قندخون در پایتختفروشنده نوار گلوکومتر در پایتخت با ارائه بهترین نوار ها توانسته اند، نظر مشتریان را به خود جلب کنند. شرکت تولید کننده این دسته از محصولات در دنیا بسیار زیاد است و مطابق دستگاه های اندازه گیری قند، نوار تست نیز ارائه می شود، چراکه هر نوارتست مناسب به کار گیری در دستگاه مخصوص خودش است.

درگذشته، بیماران برای خرید نوار تست قندخون مجبور بودند از برندهای خارجی استفاده کنند و هزینه های گزافی را بپردازند. اما با تولید و بسته بندی نوار قندخون در ایران، نیاز بیماران دیابتی رفع شده و به راحتی و با پرداخت مبلغ های بسیار پایین تر می توانند لحظه به لحظه از وضعیت قندی خود اطلاع پیدا کنند.