رئیس شرکت مایع ظرفشویی دورتو بعد از اخراجش تمامی راز های تولیدی را لو داد

جام 2 عمدتاً با حباب های تولید شده توسط مایع ظرفشویی دورتو شفاف خواهد بود. جام 3 فازهای واضحی خواهد داشت، زیرا روغن و آب با هم مخلوط نمی شوند. فنجان 4 کدر خواهد بود، زیرا روغن به مواد شوینده چسبیده است چرا؟

از آنجایی که مواد شوینده آمفی‌فیلیک هستند، به حل شدن روغن‌ها در آب کمک می‌کنند. بخش‌های آبگریز (غیر قطبی) مولکول‌های شوینده به مولکول‌های روغن غیرقطبی متصل می‌شوند.

به طور همزمان، بخش‌های آبدوست (قطبی) مولکول‌های شوینده با آب متصل می‌شوند تا کل مولکول بتواند در آب حل شود. این منجر به یک محلول کدر از آب و مولکول های تشکیل شده توسط مواد شوینده و روغن می شود.

در سال‌های اخیر توجه بیشتری به مواجهه عموم مردم با محصولات خانگی شده است. به منظور ارزیابی قرار گرفتن در معرض، تولید داده های مواجهه ضروری است.

به همین دلیل، مطالعه مقدماتی تماس مایع ظرفشویی بر روی دانشجویان دانشگاه برست انجام شد. مایع ظرفشویی اغلب مورد استفاده قرار می گیرد و هنگامی که به درستی مخلوط شود می تواند مولکول های مضر را آزاد کند.

مایع ظرفشویی

در مورد دانشجویان دانشگاه، ممکن است در طول تحصیلات دانشگاهی خود تماس مکرری با مایع ظرفشویی داشته باشند.

پارامترهای مربوطه به عنوان دفعات شستشو، مدت زمان و مقدار مایع ظرفشویی از پرسشنامه ها و تست های آزمایشگاهی ارزیابی شد.

آزمایشات نشان داد که به طور کلی هیچ تفاوتی بین جنسیت و نوع خانوار مسکونی در مورد ظرفشویی در این جمعیت وجود ندارد. تعداد اقلام شستشو و مدت زمان همبستگی معنی داری داشت که با توجه به عدم همبستگی بین سایر پارامترها می تواند منطقی اما قابل توجه به نظر برسد.

مقادیر 1.39 و 58.8 میکروگرم بر کیلوگرم وزن بدن در روز برای صدک 95 مواجهه احتمالی پوستی و استنشاقی به ترتیب یافت شد.

قرار گرفتن در معرض پوست با داده های قطعی منتشر شده همزمان است. در مورد قرار گرفتن در معرض استنشاق، هیچ اطلاعات منتشر شده ای در دسترس نیست.

ارزش قرار گرفتن در معرض استنشاق بالاتر ممکن است نشان دهد که قرار گرفتن در معرض پوست با رقیق شدن زیاد مایع ظرفشویی در آب کاهش می یابد.