در گذشته از خاک رس بنتونیت برای خاموش کردن آتش استفاده می شد

خاک رس بنتونیت نیز فواید زیادی برای بدن دارد که باعث تسکین و تسکین آن می شود در کاتاپلاسم یا گچ، خاک رس مفید است: به سلامت عضلانی و راحتی مفاصل کمک می کند، به بازسازی سلولی کمک می کند، پاکسازی و احیا می کند.

به لطف فضیلت‌های آن، به حفظ و تکمیل اثرات یک درمان آبگرم زمانی که در مراقبت روزانه ادغام می‌شود، کمک می‌کند آیا می دانستید که؟ خاک رس را می توان به آب حمام نیز اضافه کرد. بنابراین هم بر جسم و هم بر ذهن اثر می گذارد. پوست را با پوششی مغذی ملایم می پوشاند و لحظه ای ناب از آرامش را ارائه می دهد.

خاک رس ماده ای غنی و معتبر از زمین مادر ماست که به شکل خام و اصیل متولد شده است پس از استخراج از معادن فرانسوی خود، آن را در آفتاب خشک می کنیم و آن را ذخیره می کنیم و سپس آن را آسیاب می کنیم تا بتوانید تمام کیفیت آن را بدانید.

پس از آسیاب، خاک رس پودر شده می تواند گرانولومتری متفاوتی داشته باشد از خاک رس خرد شده تا خاک رس پودری فوق تهویه شده، هر اندازه دانه (یا گرانولومتری) برای استفاده خاص از خاک رس طراحی شده است چه بخواهید از مزایای آن از طریق گچ استفاده کنید یا یک ماسک صورت بسازید، باید یک گرانولومتری مناسب انتخاب کنید.

پودر خاک رس فوق تهویه شده و خاک رس سورفین برای استفاده در ماسک های صورت یا مو مناسب هستند همچنین می توان آنها را به آب حمام اضافه کرد تا برای کل بدن مفید باشد دانه های آنها به قدری ریز است که در یک چشم به هم زدن ذوب می شوند و خمیری به سبک ابریشمی به وجود می آورند.

خاک رس خرد شده، دانه بندی شده یا ریز آسیاب شده برای تهیه گچ و کاتاپلاسم ایده آل است که بسته به منطقه ای که باید عمل آوری شود به مقدار قابل توجهی خمیر نیاز دارد. آنها در اندازه های بزرگتر (1 کیلوگرم یا 3 کیلوگرم) موجود هستند و به زمان آماده سازی طولانی تری (بین 2 ساعت تا چند دقیقه) نیاز دارند.