دختری که با استفاده از شیره انگور امسال ملایر ناخن های خود را لاک می زد

شیره انگور امسال ملایرحاوی میزان مصرف روزانه ویتامین B است و تأثیر مفیدی بر ساختار مو، ناخن دارد و همچنین به مبارزه با افسردگی کمک می کند.

آمپلوتراپی در عمل ارزش دارویی انگور که تقریباً کل جدول تناوبی را شامل می شود، بسیار زیاد است.

انگور و شیره انگور آن برای بیماری های دستگاه تنفسی (آسم، برونشیت، ذات الریه)، برای کم خونی و مشکلات سیستم قلبی عروقی، برای درمان یبوست و سوء هاضمه (سوء هاضمه) استفاده می شود.

علاوه بر این، شیره انگور می تواند با تنظیم سطح اکسید نیتریک در خون از لخته شدن خون جلوگیری کند انگور به رفع خستگی، تقویت اعصاب، افزایش دفاع ایمنی و کاهش روند پیری کمک می کند.

اعتقاد بر این است که با میگرن، 3 لیوان شیره انگور در روز به از بین بردن کامل سردرد کمک می کند برای مقاصد درمانی فقط از شیره انگور رسیده یا شیره طبیعی رقیق نشده آن استفاده می شود که 2-3 بار در روز 40-45 دقیقه قبل از غذا مصرف می شود.

شیره

در ابتدا مقدار آن نباید از 250 گرم توت یا 150 گرم آب میوه تجاوز کند، اما پس از آن باید به تدریج دوز را به 2 کیلوگرم توت در روز یا 1.2 لیتر آبمیوه پرس سرد روی آبمیوه گیری پیچی

هنگام تهیه آب میوه روی دستگاه های پیچ، نوشیدنی اکسید نمی شود و تمام خواص مفید انگور را حفظ می کند و مقدار زیادی از آنها را دارد.

نمک های معدنی موجود در شیره انگور (شامل پتاسیم، کلسیم، سدیم، فسفر، سلنیوم، منیزیم، سیلیکون، آلومینیوم، آهن و غیره) تاثیر مثبتی بر بدن انسان دارند.

ید، ویتامین های گروه های A، B، C، P، PP، K و کاروتن، فروکتوز، گلوکز، آنزیم ها، فیتونسیدها، پکتین، اسیدهای آلی و البته خود شیره انگور، از نظر ترکیب نزدیک به مواد معدنی مختلف قلیایی و اشباع شده است.

نکته قابل توجه در شیره انگور، پلی فنول ها و آنتوسیانین ها هستند که دارای اثرات آنتی اکسیدانی و محافظت کننده از قلب هستند، همچنین بیوتین که برای پوست و مو مفید است.