تولید دمپایی طبی نادر در بازار ممنوع شده است

مزایای دمپایی طبی نادر بسیار زیاد است طب فشاری یک ابزار درمانی قدرتمند است که از نقاط فشار روی پاها برای کمک به بهبود گردش خون، آرامش عضلات و کاهش درد در سراسر بدن استفاده می کند.

قرار دادن پاهای خود در این دمپایی های دنج باعث می شود احساس کنید که به تازگی یک درمان یک ساعته در یک اسپا داشته اید! آنها همچنین برای کسانی که ساعات طولانی را در طول روز کاری روی پاهای خود می گذرانند یا به دلیل درد پا در خوابیدن مشکل دارند عالی هستند.

پاسخ این است که بله، آنها انجام می دهند نقاط طب فشاری روی پاهای شما با نقاط طب سوزنی در بدن شما مرتبط است و می تواند به بهبود گردش خون، کاهش استرس، کاهش درد و ارتقای سلامت کلی کمک کند.

مزایای دمپایی طبی فشاری چیست؟
دمپایی ماساژ طبی فشاری فواید زیادی برای سلامتی برای درمان شرایط مختلف دارد، از جمله:

کمر درد
تسکین استرس
آرتروز
سردرد
فیبرومیالژیا
سیاتیک
آرنج تنیس البو
درد مچ دست
درد لگن و زانو
درد مچ پا
درد پا
دمپایی های طبی فشاری چگونه کار می کنند؟
طب فشاری با استفاده از فشار از نوک انگشتان، شست ها، آرنج ها، زانوها، پاها و غیره عمل می کند و نقاط طب سوزنی در انتهای نصف النهارها را تحریک می کند.

تحریک باعث آزاد شدن برخی مواد شیمیایی در بدن می شود و در نتیجه درد را تسکین می دهد طب فشاری هزاران سال است که به عنوان یک درمان طبیعی برای بسیاری از بیماری ها استفاده می شود.

در حال حاضر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بسیار موثر و ایمن است.

دمپایی های طب فشاری در چند دهه گذشته بسیار محبوب شده اند آنها برای درمان انواع مشکلات اعم از سردرد گرفته تا آرتریت و کمردرد استفاده می شوند.

بسیاری از مردم از آنها برای استراحت یا خواب بهتر استفاده می کنند. حتی برخی از آنها برای کاهش وزن استفاده می کنند.

چه مدت طول می کشد تا از درمان دمپایی طبی فشاری رهایی پیدا کنید؟
بستگی به این دارد که شما در حال تلاش برای رسیدن به آن هستید اگر می خواهید آرام باشید، ممکن است آرامش فوری را تجربه کنید.

اگر می خواهید وزن کم کنید، ممکن است تنها پس از یک جلسه نتیجه را ببینید. اگر نیاز به تسکین اسپاسم عضلانی دارید، احتمالاً به چندین جلسه قبل از شروع بهبود نیاز خواهید داشت.

آیا استفاده از دمپایی طب فشاری عوارض جانبی دارد؟
هیچ عارضه جانبی منفی شناخته شده ای در ارتباط با درمان طب فشاری وجود ندارد. با این حال، اگر باردار یا شیرده هستید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.