با خوردن پودر نبات زعفرانی بیز در طول روز از سکته قلبی در امان بمانید

پودر نبات زعفرانی بیز یکی از محصولاتی است که برای تزئین محصولات قنادی و همچنین برای تهیه دسر استفاده می شود. در واقع، این شکر دانه‌ریزی بسیار ریز آسیاب شده است: اندازه یک دانه شکر تنها 0.2 میلی‌متر است (عملاً گرد و غبار).

پودر نبات برای چیست و چه ضرری برای بدن دارد؟ در مقیاس صنعتی و خانگی چگونه درست می شود و چگونه در آشپزی استفاده می شود؟ همه این سوالات را می توان در مقاله ما پاسخ داد.

خواص مفید و مضرات محصول اکثر مردم پودر را فقط به عنوان تزئین روی دسرها تصور می کنند. با این حال، این محصول دارای خواص مفیدی است که همه از آن اطلاعی ندارند. به عنوان مثال، پودر نبات اغلب در صنعت پزشکی برای ساختن پوسته‌های کپسول رنگارنگ حاوی دارو استفاده می‌شود.

همچنین داروهای عامیانه قدیمی مبتنی بر پودر نبات شناخته شده است که به مبارزه با التهاب گوش میانی کمک می کند. این محصول به نسبت مساوی با روغن نباتی مخلوط می شود و کمی گرم می شود، پس از آن، با استفاده از یک پیپت، یک قطره به کانال گوش تزریق می شود و با پشم پنبه بسته می شود.

پودر

البته این روش درمانی را نمی توان نوشدارویی نامید، اما روش کاملا موثر است. مزیت پودر در این واقعیت است که رطوبت را به خوبی جذب می کند، بنابراین برای اهداف پزشکی برای بهبود زخم ها استفاده می شود.

در سال 2013، یک داستان غیرعادی در یکی از کلینیک ها اتفاق افتاد. پس از قطع پا، زخم برای مدت طولانی بهبود نیافت، التهاب شدید ایجاد شد. و سپس یک مدرس دانشگاه بریتانیایی، موزس موراندو، روشی را امتحان کرد که به طور گسترده در آفریقا استفاده می شود: او به سادگی پودر نبات را روی زخم پاشید.

پس از مدتی متوجه شد که زخم شروع به خشک شدن کرده و به تدریج بهبود می یابد. این دانشمند از نزدیک در تحقیقات در مورد استفاده از شکر برای مقاصد پزشکی شرکت داشت و در نتیجه مبلغ 25000 پوند برای توسعه پروژه های علمی دریافت کرد.

او در کار خود یک سری آزمایش انجام داد که در آن پودر نبات را روی زخم ها اعمال کرد و او نیز به نوبه خود تمام رطوبت ایجاد شده در زخم را از بین برد.

ماهیت روش بسیار ساده است: رطوبت برای رشد طبیعی باکتری ها حیاتی است و پودر نبات کاملاً مایع را جذب می کند و میکروارگانیسم ها را بدون تغذیه می گذارد و آنها می میرند. جالب اینجاست که پودر نبات حاوی مقدار کمی از عناصر و مواد مفید مفید مانند کلسیم، پتاسیم و سدیم است. علاوه بر این، حاوی آهن نیز هست که ماده بسیار مهمی برای بدن است.

علاوه بر این، این محصول حاوی ویتامین های A، H و E است. البته فراموش نکنید که پودر نبات، شکر معمولی است که به صورت گرد و غبار آسیاب شده است و استفاده بیش از حد از محصول می تواند مشکلاتی را در موارد زیر ایجاد کند: سیستم قلبی عروقی، زیرا می تواند سطح کلسترول را افزایش دهد.

با وجود این واقعیت که پودر نبات حاوی پتاسیم و کلسیم است، این محصول می تواند مینای دندان را از بین ببرد. این به این دلیل است که تعداد بسیار کمی از این مواد وجود دارد و به سادگی برای محافظت کامل از دندان کافی نیست. علاوه بر این، افراد مبتلا به دیابت باید از مصرف پودر پرهیز کنند، زیرا این می تواند باعث افزایش گلوکز خون شود.

همچنین مصرف این محصول برای کسانی که با اضافه وزن، رژیم غذایی یا ورزش دست و پنجه نرم می کنند، در حد اعتدال ضروری است. از پودر نبات برای دفع مورچه ها استفاده می شود. این روش به ویژه در باغ و خانه ای که در آن کودکان یا حیوانات وجود دارد خوب است.

پودر به سادگی با نوشابه به نسبت مساوی مخلوط می شود و مخلوط حاصل در راسوها ریخته می شود یا در گوشه و کنار خانه پراکنده می شود. مورچه ها به دنبال بوی شیرین می روند، اما با خوردن یک “لذیذ” از نوشابه می میرند. برخی از افراد ترجیح می دهند به جای نوشابه، بلغور اضافه کنند، اما اصل عمل تغییر نمی کند.