با استفاده از پارچه یکبار مصرف یزد برای خود کوله پشتی درست کنید

استفاده از پارچه یکبار مصرف یزد در زمینه پزشکی در سال های اخیر از مواد بافته پیشی گرفته است حتی زمانی که به استقبال سریع آنها در طول جنگ جهانی دوم برمی‌گردد، ثابت شد که پارچه یکبار مصرف از نظر سازگاری، یکبار مصرف، هزینه و اثربخشی محصولات برتری هستند.

فناوری تولید در دهه‌های بعد بهبود یافت تا اینکه استفاده امروزی از پارچه یکبار مصرف آنها را در موقعیتی قرار داد که بر صنعت نساجی پزشکی تسلط داشته باشند.

پارچه یکبار مصرف چیست؟

پارچه یکبار مصرف به عنوان ورقه ها یا ساختارهای شبکه ای تعریف می شوند که توسط فرآیند درهم تنیدگی الیاف یا رشته ها (و گاهی اوقات با سوراخ کردن لایه ها) به صورت مکانیکی، شیمیایی یا حرارتی به یکدیگر متصل می شوند.

الیاف ممکن است به طور تصادفی در سراسر پارچه یا فقط از یک جهت پیروی کنند.

چندین لایه ممکن است برای دستیابی به کشیدگی، استحکام و سایر خواص مکانیکی مورد نظر ترکیب شوند تخلخل با تغییر چگالی فیبر، قطر، جهت گیری و استفاده از پردازش مکانیکی اضافی کنترل می شود.

پارچه یکبار مصرف برای ایجاد خواص ویژه به محصول توسعه یافته اند در اینجا مزیت پارچه یکبار مصرف در مقایسه با منسوجات، به عنوان مثال پارچه ها، بازده اقتصادی بالای تولید و قابلیت عملکرد آنها و در عین حال وزن کمتر است.

برای رقابتی بودن امروز، تولیدکنندگان پارچه یکبار مصرف باید بهره وری بالا با هزینه کم نشان دهند.

در عین حال، بازار کیفیت بالاتری را می طلبد. در حوزه پزشکی و بهداشتی استفاده از الیاف مناسب شرط مهمی برای به دست آوردن خواص مورد نیاز است محصولات بدون چسب و مواد شیمیایی در این شاخه خاص از صنعت ترجیح داده می شوند.

برای تولید پارچه یکبار مصرف برای حوزه پزشکی و بهداشتی و برای محصولات در بخش مراقبت های شخصی و بهداشتی و آرایشی، عمدتا از 3 نوع الیاف استفاده می شود: پنبه، ابریشم مصنوعی و خمیر چوب، الیاف پنبه.