با استفاده از حنا هندی اصل طلاهای خود را براق نمایید

حنا هندی اصل که به عنوان رنگ طبیعی به فروش می رسد، از برگ های این گیاه که خشک و پودر می شود، به دست می آید حنای خنثی یعنی بی رنگ نیز وجود دارد که می توان از آن به عنوان ماسک مو استفاده کرد.

حنا یک محصول کاملاً طبیعی و مشابه خاک رس است که مو را رنگ می کند و در عین حال آن را تقویت می کند و فواید زیادی برای آن به ارمغان می آورد و از آسیب هایی که معمولاً رنگ های معمولی ایجاد می کند جلوگیری می کند.

در این مقاله ما تمام اسرار حنا، کجا آن را بخریم و چگونه از آن استفاده کنیم را فاش خواهیم کرد «حنا» نام عربی درختچه ای است که به Lawsonia inermis معروف است و از زمان های قدیم با آن رنگ طبیعی مایل به قرمز تهیه می شده است.

رنگ حنای موجود در بازار از برگ های آن به دست می آید که خشک شده و به پودر تبدیل می شود و دقیقاً این پودر است که برای رنگ کردن مو به موها زده می شود همچنین برای تاتو کردن پوست به صورت طبیعی و غیر دائمی استفاده می شود.

این یک محصول کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه مواد افزودنی است دارای مزایای زیر برای سلامت مو است:

حنا موها را سفید نمی کند، بنابراین به آن آسیب نمی رساند.
حنا هندی به موها رنگ بسیار طبیعی می دهد به موها استحکام و ضخامت می بخشد، بنابراین به ویژه برای کسانی که موهای نازک یا شکننده دارند توصیه می شود.
پس از استفاده، موها روشن تر به نظر می رسند.

مدت زمان رنگ حدود سه ماه است به تدریج ناپدید می شود، بنابراین شما متوجه تغییر رنگ ناگهانی نخواهید شد موهای خاکستری را می پوشاند.
به موها رنگ مایل به قرمزی می دهد، اما به طور تجاری در ترکیب با گیاهان دیگر یافت می شود که دامنه رنگ ها را گسترش می دهند حنای خنثی یعنی بدون رنگ نیز وجود دارد که به عنوان ماسک مو استفاده می شود هر چند وقت یکبار که دوست دارید می توانید از آن استفاده کنید.