بادام درختی تازه با پوست موجب خفه شدن یک پسربچه ی 6 ساله شد

بادام درختی تازه با پوست از چند طریق از قلب شما محافظت می کند این آجیل سطوح LDL “بد” را کاهش می دهد و در عین حال کلسترول HDL “خوب” را حفظ یا افزایش می دهد که از قلب محافظت می کند.

بادام و سایر مغزها نیز به کاهش فشار خون و افزایش عملکرد عروق کمک می کنند این منجر به بهبود آرامش عروق خونی و کاهش سفتی شریان می شود.

در نهایت، غلظت بالای ترکیبات تقویت کننده سلامت در بادام، به ویژه فلاونوئیدهای آنتی اکسیدانی، یک جزء گیاهی موجود در پوست بادام، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و حمله قلبی را کاهش می دهد.

علاوه بر این، بادام منبع بسیار خوبی از مواد مغذی برای قلب شماست، از جمله منیزیم، کلسیم، پتاسیم، مس، منگنز و آرژنین که باعث تقویت سیستم گردش خون می شود.

آیا می خواهید پوستی زیبا و سالم داشته باشید؟ بادام بخورید! ویتامین E و آنتی اکسیدان های موجود در بادام با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و التهاب را کاهش می دهد تا پوست شما جوان و سالم به نظر برسد.

علاوه بر این، بادام سرشار از آنتی اکسیدان هایی از جمله اپی کاتچین، کاتچین و کامفرول است همه اینها می تواند به محافظت از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش، آلودگی و رژیم غذایی بد کمک کند.

این مواد شیمیایی با سرطان پوست مبارزه می کنند و از آن جلوگیری می کنند زیرا آنتی اکسیدان های قوی هستند بادام به دلیل همه این عوامل یک متحد قدرتمند در مبارزه با پیری و سوء تغذیه پوست است.

خوردن آجیل درختی مانند بادام می تواند اندازه دور کمر و شاخص توده بدن شما را کاهش دهد ترکیبی از فیبر، پروتئین گیاهی و چربی های سالم بادام باعث سیری، افزایش احساس سیری و جلوگیری از عود گرسنگی می شود.

علاوه بر این، طبق مطالعات جدیدتر، بادام تقریباً 20٪ کالری کمتری نسبت به آنچه در برچسب ذکر شده است دارد این به این دلیل است که برخی از کالری ها پس از عبور از دستگاه گوارش وارد گردش خون نمی شوند.

اگر می خواهید رژیم غذایی خود را متعادل نگه دارید و همچنان چند پوند وزن کم کنید، گنجاندن بادام در رژیم غذایی خود راهی فوق العاده برای رسیدن به آن است.

البته، شما باید به آنچه می خورید اهمیت دهید و در طول این فرآیند فعال بمانید. در نهایت ارزشش را خواهد داشت.