استفاده از سس مهرام فرانسوی برای درست کردن اسباب بازی

متأسفانه، زدن مقادیر زیادی سس مهرام فرانسوی روی غذا معایب خود را نیز دارد – یعنی محتوای نمک بالای آن در حالی که برخی از تحقیقاتی که سدیم اضافی را به مشکلات قلبی و فشار خون مرتبط می‌کنند، بیش از حد انجام شده است، اما این واقعیت همچنان پابرجاست که خوردن بیش از حد نمک می‌تواند باعث نفخ و سردرد شود.

Mangieri می گوید: «مهم است که مراقب سدیم باشیم «فقط یک قاشق چای‌خوری از مارک‌های خاص حاوی حدود 190 میلی‌گرم از آن یا بیشتر است، مقداری که اگر مراقب نباشید می‌تواند به سرعت اضافه شود» توصیه می‌شود که کمتر از 2300 میلی‌گرم سدیم در روز مصرف کنیم، بنابراین اگر سریع و شل شدن با سس (چون چه کسی سس تند را اندازه می گیرد؟)، که می تواند به سرعت اضافه شود.

به گفته Toyia James-Stevenson، دکتر Toyia James-Stevenson، متخصص گوارش در بهداشت دانشگاه ایندیانا، کپسایسین حتی در مدیریت درد استفاده می شود برخی از درمان های موضعی از این ماده برای کاهش دردهای اسکلتی عضلانی مانند آرتریت زانو استفاده می کنند.

آنتونوچی می‌گوید: از آنجایی که فهرست مزایا به اندازه کافی طولانی نبوده است، فلفل همچنین حاوی مقداری ویتامین C جدی است که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا کمک کند.

Mangieri می‌گوید: «اگر سس را به غذاهای تازه اضافه می‌کنید، مانند پروتئین‌های بدون چربی یا سبزیجاتی که محتوای نمک نسبتاً کم یا بدون نمک دارند، می‌توانید کمی سخاوتمندتر باشید اما اگر سعی می کنید سدیم را در رژیم غذایی خود محدود کنید، باید به دنبال انواع کم سدیم باشید.

مصرف بیش از حد سدیم از هر منبعی، چه سس و چه سس سویا، می تواند اثرات منفی بر سلامتی بر روی افرادی داشته باشد که قبلاً بیماری قلبی دارند با وجود استفاده گسترده از آن، بسیاری از مردم ممکن است تعجب کنند که چگونه این ماده اصلی تند بر سلامت شما تأثیر می گذارد.