استفاده از روغن گوسفندی درجه یک در تهیه کنسانتره

روغن گوسفندی درجه یک با استفاده از روش‌های آزمایش‌شده با زمان رندر شده و برای حذف هرگونه ناخالصی فیلتر می‌شوند محصول نهایی یک منبع چربی بسیار پایدار و تمیز است.

اگرچه روغن گوسفندی رندر شده جدید ما در درجه اول یک چربی پخت و پز در نظر گرفته می شود، ابزاری همه کاره و همه منظوره برای غلبه بر چالش های زندگی است.

روغن گوسفندی ما به دلیل کاربردهای بی‌شماری که دارند، یک کالای اصلی خانگی جدید با محدودیت‌هایی برابر با تصور شما هستند در اینجا چند روش مورد علاقه ما برای استفاده از چربی های حیوانی وجود دارد!

به عنوان جایگزین کره در پخت
سرآشپزهای آموزش دیده کلاسیک در سراسر جهان از روغن گوسفندی مانند چربی گوشت خوک برای ایجاد پوسته پوسته ترین پوسته پای روی این سیاره استفاده می کنند.

روغن گوسفندی به راحتی می تواند جایگزین کره در اکثر دستور العمل های پخت شود و نسبت جایگزینی آن 1:1 است پخت خود را به قلمروهای جدید شکوه ببرید.

به عنوان مرطوب کننده صورت
آیا می دانستید که پیه گاوهایی که با علف تغذیه می شوند دارای امگا 3، CLA (اسیدهای لینولئیک مزدوج) و سایر مواد مغذی است که روغن های گیاهی فاقد آن هستند؟ لیست ادامه دارد و ادامه دارد.

این روغن باورنکردنی یک مرطوب کننده تغییر دهنده بازی است که پوست شما را با جوانی محافظت می کند و درخشان می کند.

چربی هایی با منشاء حیوانی مانند کره، روغن گوسفندی یا غاز حاوی اسیدهای چرب به اصطلاح اشباع هستند چربی های اشباع شده اغلب برای سلامتی مضر در نظر گرفته می شوند زیرا سطح کلسترول بد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهند، اما در واقعیت، این تصور باید سنجیده شود.

مصرف آنها در مقادیر معقول، به لطف لیپیدهایی که دارند، نقش اساسی در تامین انرژی ما دارند.

بنابراین بحث ممنوعیت اسیدهای چرب اشباع نیست، بلکه مصرف کم آنها مطرح است!