خریداران سوزن تست قند خون با کیفیت عالی

یکی از مهم
ترین ابزارهای پزشکی، گلوکومتر می باشد؛ که وظیفه اندازه گیری قند خون را بر عهده
دارد. این دستگاه ها، معمولاً در منزل و توسط بیماران دیابتی استفاده می شوند. عمل
خون گیری به کمک یک سوزن نازک انجام می گیرد. این سوزن، درون وسیله ای به نام اتو
لانست قرار دارد. خریداران سوزن تست قند خون، می توانند؛ این محصول را به صورت بسته
ای و با کیفیت عالی تهیه کنند. زیرا این سوزن ها، معمولاً یکبار مصرف می باشند
.

خریداران سوزن تست قند خون با کیفیت عالی

خرید سوزن تست قند خون چهار پر

خرید سوزن تست قند خون چهار پر

یکی از مهم ترین توصیه های پزشکان به افراد مبتلا به
دیابت، اندازه گیری منظم قند خون به صورت روزانه در منزل است. بی تردید این مسئله در مورد بیمارانی که از تزریق انسولین استفاده می کنند؛ اهمیت بیشتری می یابد.

خوشبختانه امروزه دستگاه هایی جهت اندازه گیری قند خون ابداع شده اند؛ که استفاده از آنها بسیار راحت می باشد.
یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص این دستگاه ها باید ذکر کرد؛ این است؛ که عمل خون گیری توسط وسیله ای به نام لانست انجام می شود. لانست، دارای سوزنی بسیار نازک است؛ که خون گیری را بدون درد انجام می دهد.
شایان ذکر است؛ که سوزن های مخصوص تست قند خون، انواع مختلفی دارند. اما به طور کلی می توان آنها را به دو دسته سوزن چهار پر و دو پر تقسیم نمود. انتخاب سوزن به نوع دستگاه و اتولانست آن بستگی دارد.
به عنوان مثال سوزن تست قند خون چهار پر، برای دستگاه های زیر مناسب است:

  • دستگاه قند خون استار
  • دستگاه اپتیما
  • دستگاه بایونیمگ
  • دستگاه مچ
  • دستگاه ایزی گلوکو

خرید سوزن تست قند خون چهار پر را می توان از طریق فروشگاه تجهزات پزشکی انجام داد.

سفارش سوزن دیابت به صورت تک و عمده در بازار

سفارش سوزن دیابت به صورت تک و عمده در بازارسفارش سوزن دیابت به صورت تک و عمده در بازار انجام می شود. شایان ذکر است؛ که بخش اعظم دستگاه های تست قند خون (یا گلوکومتر) در اختیار بیماران دیابتی قرار می گیرند؛ تا بتوانند؛ در منزل، قند خون خود را کنترل کنند. این افراد، معمولاً سوزن دیابت را به صورت تک خریداری می کنند. البته عرضه سوزن تست قند خون، معمولاً به شکل بسته ای انجام می گیرد. چرا که باید به صورت یکبار مصرف استفاده شود.

همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم؛ انواع سوزن دیابت را می توان از فروشگاه های عرضه تجهیزات و لوازم پزشکی تهیه کرد. بدون شک، صاحبان این فروشگاه ها، مهم ترین خریداران عمده این سوزن ها می باشند. البته بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی نیز ممکن است؛ این اقلام را به میزان بالا سفارش دهند.

خریداران لانست اتوماتیک در کشور

خریداران لانست اتوماتیک در کشورلانست از جمله تجهیزات پزشکی است؛ که به صورت استریل و یکبار مصرف وجود دارد. این وسیله، حاوی یک سوزن بسیار نازک می باشد. با استفاده از این وسیله می توان خیلی سریع، راحت و بدون درد، عمل خون گیری به اندازه یک قطره را انجام داد.

لانست ها به دو گروه زیر تقسیم می شوند:

  • لانست اتوماتیک یا سیفی لانست
  • لانست گلوکومتری

لانست اتوماتیک یا اتولانست به هیچ دستگاه خاصی وابسته نبوده؛ و در واقع وسیله ای کاملاً یکبار مصرف جهت خون گیری است؛ اما لانست های گلوکومتری، جهت خون گیری برای دستگاه های تست قند خون، کاربرد دارند.
واضح است؛ که خریدار لانست گلوکومتر را می توان یک فرد دیابتی یا مرکز درمانی مرتبط با قند خون دانست.

اغلب مراکز بهداشتی و درمانی را می توان در زمره خریداران لانست اتوماتیک در کشور به شمار آورد. در ادامه، مهم ترین کاربردهای این وسیله پزشکی را ذکر می کنیم:

  • تعیین گروه خونی
  • سنجش میزان غلظت خون
  • برخی آزمایش های ژنتیکی
  • آزمایش هایی که از کف پای نوزادان انجام می شود.

فروشندگان سوزن یکبار مصرف گلوکومتر

فروشندگان سوزن یکبار مصرف گلوکومتردر حال حاضر گلوکومتر به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای پزشکی موجود در بازار، شناخته شده است. برای تعیین میزان قند خون توسط این دستگاه، باید یک قطره خون را بر روی نوار یکبار مصرف آن قرار داده؛ و نوار را ورد دستگاه نمود. ویژگی های شیمیایی این نوار، باعث می شود؛ که گلوکومتر، عددی را نشان دهد؛ که گویای غلظت گلوکز خون است.

می دانیم؛ که برای استفاده از گلوکومتر، پیش از هر چیز باید عمل خون گیری مویرگی را با استفاده از یک سوزن مخصوص انجام داد. این سوزن های یکبار مصرف، توسط فروشندگان وسایل پزشکی عرضه شده؛ و همان گونه که پیشتر گفتیم؛ بر حسب نوع دستگاه، باید آنها را خریداری نمود.

فروشنده لانست استریل، عرضه محصولات خود را به صورت عمده و جزئی انجام می دهد. شایان ذکر است؛ که برخی از این فروشنده ها به صورت اینترنتی نیز فعالیت می کنند.

تولید سوزن دستگاه قند خون

تولید سوزن دستگاه قند خوندر حال حاضر تولید سوزن دستگاه گلوکومتر در داخل کشور انجام می شود. پیش از اینها، استفاده کنندگان از دستگاه قند خون، ناچار به پرداخت هزینه زیادی جهت خرید این سوزن ها بودند. اما خوشبختانه این مشکل تا حد زیادی رفع شده است.
نکته قابل ذکر این است؛ که تولید سوزن دیابت و همچنین ساخت دستگاه های گلوکومتر در ایران با کیفیت قابل قبولی صورت می گیرد. به طوری که هم اکنون شاهد صادرات دستگاه قند خون به خارج از مرزهای کشور می باشیم. این مسئله به خودی خود نشان دهنده کیفیت کالای ایرانی است.

به طور کلی تولید سوزن تست قند خون با توجه به دستگاه های موجود در بازار صورت می گیرد. شایان ذکر است؛ که برخی از لانست ها، قابلیت تنظیم عمق فرو رفتگی سوزن را نیز دارند.

از طریق مراکز تولید سوزن دستگاه قند خون، می توان این وسیله بسیار مهم را با قیمت مناسب تری تهیه نمود. این مسئله برای خریداران عمده، بسیار مهم می باشد.

نمایندگی سوزن تست قند خون در پایتخت

نمایندگی سوزن تست قند خون در پایتختنمایندگی سوزن تست قند خون در پایتخت، این محصول را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می دهد. البته به طور کلی قیمت هر کالایی در نمایندگی های مجاز پخش آن به مراتب ارزان تر از بازار است. زیرا در این حالت، بسیاری از واسطه های تجارت حذف شده و محصولات با قیمت اصلی به دست مصرف کنندگان می رسند. به همین دلیل است؛ که کلیه خریداران عمده سوزن تست قند خون، ترجیح می دهند؛ به مراکز اصلی تولید یا نمایندگی ها مراجعه کنند.

تهران به عنوان پایتخت ایران، یکی از بزرگترین مصرف کنندگان وسایل تست قند خون می باشد. چرا که مراکز درمانی زیادی در این شهر فعالیت می کنند. از این رو اهمیت توزیع این محصول با قیمت مناسب در نمایندگی های پایتخت، بسیار زیاد می باشد.

ناگفته نماند؛ که علاوه بر روش های سنتی خرید و فروش، امروزه شاهد عرضه انواع سوزن و لانست قند خون در سایت های معتبر اینترنتی می باشیم.